جستجو کردن

برگزاری جشن برای آنان که دستانی پر برکت دارند در سال 1402

♦️ به مناسبت روز کار و کارگر ،خانواده بزرگ کربنات سدیم سرخه لحظاتی شاد را در کنار هم سپری کردند.

جشن «دستان پر برکت» با حضور مدیران و کارگران شرکت کربنات سدیم و خانواده‌های آنان در فرهنگسرای باران سرخه در تاریخ 1402/02/11 برگزار شد.

 ♦️مدیر عامل شرکت کربنات سدیم در این مراسم با تبریک روز کارگر به کارگران پرتلاش مجموعه گفت: نیروی انسانی مجموعه ما نیروهای متخصص ،متعهد و با وجدان کاری هستند و موفقیت‌های مجموعه مرهون تلاش شبانه روزی آنهاست.

 مرتضی اسلامی خانواده ها را یکی از عوامل اصلی در کسب موفقیت دانست و گفت: از  همسران و فرزندان پرسنل سپاسگزارم که با ایجاد جوی آرامش بخش در منزل زمینه ساز آرامش روانی و در نهایت راندمان بالاتر پرسنل هستند و باعث می شوند پرسنل با فراغ بال و آسودگی خاطر در محل کار خود حاضر شوند.

♦️وی با اشاره به برنامه‌های آینده شرکت در خصوص ارتقاء شادابی و نشاط در خانواده های مجموعه اظهار داشت: امسال سیاست شرکت توجه بیشتر به خانواده ها و به ویژه فرزندان است تا پرسنل با رضایت بیشتر به ارائه خدمت بپردازند .

اجرای موسیقی سنتی، اجرای نمایش، برگزاری مسابقه های کودکان و زوج ها ،قرعه کشی بین حضار و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های این جشن شاد دو ساعته بود  که مورد استقبال چشمگیر پرسنل قرار گرفت.

♦️شرکت کربنات سدیم سمنان  از سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسید و یکی از بزرگترین تولید کنندگان کربنات سدیم در خاورمیانه است و بیش از ۱۴۰ مصرف کننده داخلی داشته و محصول خود را به ۱۵ کشور دنیا صادر میکند و ۸۱۰ نفر در آن مشغول کارند.

#روابط_عمومی_شرکت_کربنات_سدیم