جستجو کردن

تجلیل از ۲۶ کارگر نمونه شرکت کربنات سدیم سمنان با حضور مدیر عامل شرکت ،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،معاون اجتماعی اداره کل کار و مسئول بسیج کارگری استان سمنان در روز کارگر سال 1402

در آستانه روز کارگر در مراسمی از ۲۶ کارگر نمونه بخش های مختلف شرکت کربنات سدیم سرخه تجلیل شد.

این مراسم با حضور مدیر عامل شرکت ،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،معاون اجتماعی اداره کل کار و مسئول بسیج کارگری استان سمنان  و کارگران این شرکت برگزار شد.

مدیر عامل شرکت کربنات سدیم سرخه در این مراسم بیکاری را معضل بزرگ اجتماعی دانست و افزود:این شرکت تمام تلاش خود را برای کارآفرینی و اشتغالزایی بکار گرفته و در این عرصه ها موفقیت چشمگیری هم داشته است.

مرتضی اسلامی نیروی انسانی را مهمترین سرمایه شرکت نامید و گفت:نیروهای انسانی ماهر،متخصص و متعهد سرمایه ذاتی ما هستند که قدردان تلاششان هستیم. به گفته وی پایداری تولید و اشتغال از جمله اهداف شرکت هستند که در نیل به این اهداف موفق بودیم و ثبات اشتغال و بکارگیری بیش از ۸۰۰  نیروی انسانی  تحصیلکرده ،باتجربه و با انگیزه مؤیدی بر کسب این اهداف است.

مدیرعامل شرکت کربنات سدیم اظهار داشت:متاسفانه امروزه برخی دستگاه های خدمات رسان به جای فراهم کردن زمینه فعالیت شرکت ها و کارخانجات در راه تولید و ایجاد اشتغال سنگ اندازی میکنند و مانع از حرکت به سمت جهش تولید می شوند.

 اسلامی از مسئولان و مدیران دولت خواست تا با توجه به مشکلات فراوان بر سر راه تولید  و نرخ بالای بیکاری از فرایندها و فعالیت های منجر به اشتغال‌زایی حمایت همه جانبه داشته و به کارفرمایان برای اشتغال پایدار کمک کنند‌ .

در پایان این مراسم از علی اعتمادی نیا،محمدعربی،مصطفی طاهریان ،مجید احسانی ،محمدعرب،عیسی طحانی،حمیدرضا دباغی،محسن ادهم،فروغ السادات دهقانی،شهرام تیرگر بهنمیری،علی تقوی نیا،علی محمد کمندی،غلام کریم دارزائی،حسین سیاسر،جمیل ملکی،پرویز ندیمی،بهرام سادین،جواد بخشنده عاشورابادی،محمد احسان،خالق داد رخشانی،سجاد شاهی،رضا شاه محمدی،محمد عرفان شورورزی،علی اکبر جالینوس،سیده زهرا صمدی و هوشنگ کمالی  با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

شرکت کربنات سدیم سمنان  از سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسید و یکی از بزرگترین تولید کنندگان کربنات سدیم در خاورمیانه است و بیش از ۱۴۰ مصرف کننده داخلی داشته و محصول خود را به ۱۵ کشور دنیا صادر میکند و ۸۱۰ نفر در آن مشغول کارند.